دانلود رایگان فیلم و سریال دانلود فیلم خارجی اکشن

مرجع دانلود رایگان

banner ads banner ads banner ads banner ads banner ads banner ads banner ads banner ads banner ads banner ads

دانلود فیلم Tenet 2020

نام : تنت (انگاشته) - Tenet

کارگردان : Christopher Nolan

بازیگران : ohn David Washington, Robert Pattinson, Elizabeth Debicki

کشور : انگلستان | ایالات متحده آمریکا | زبان : دوبله فارسی

سال انتشار : 2020 

خلاصه داستان :

در دنیای گرگ و میش جاسوسی بین المللی ، یک عامل ناشناس سیا ، معروف به قهرمان داستان ، توسط یک سازمان مرموز به نام تنت جذب می شود تا در یک وظیفه جهانی که بیش از زمان واقعی انجام می شود شرکت کند. مأموریت: جلوگیری از شروع جنگ جهانی سوم از آندری ساتور ، یک الیگارشی لشکرکش روسی با توانایی های شناختی. قهرمان داستان به زودی بر مهارت “وارونگی زمان” به عنوان راهی برای مقابله با تهدیدهای پیش رو تسلط خواهد یافت.

 

 

دانلود رایگان فیلم جزیره شاتر

در سال ۱۹۵۴ دو مارشال ایالات متحده، تدی دانیلز (لئوناردو دی‌کاپریو) و همکار جدیدش چاک ایول (مارک رافالو)، برای بررسی فرار یک بیمار روانی خطرناک، سولاندو، از بیمارستانی در جزیره شاتر در نزدیکی بوستون با کشتی به این جزیره مسافرت می‌کنند. در هنگام ورود به این جزیره تد با رفتارهای ناخوشایندی از طرف پلیس مستقر در جزیره روبرو می‌شود. تدی همسر خود را در یک آتش‌سوزی عمدی که توسط یک مجرم روانی بنام اندرو لدیس که او هم در همین جزیره نگهداری می‌شود از دست داده‌است. رفتارهای غیرعادی توسط رئیس بیمارستان روانی، دکتر جان کاولی (بن کینگزلی)، ادامه می‌یابد. در ادامه او احساس می‌کند که همه افراد داخل جزیره به نحوی در یک بازی که صرفاً برای وی طراحی شده‌است بازی می‌کنند.

 

رفتارهای غیرعادی به همراه هوای طوفانی جزیره باعث می‌شود تا بیماری میگرن تدی اوج بگیرد. در حین سردردهای مزمن میگرنی او، تصاویر مربوط به آزادسازی اردوگاه داخائو و کشتار محافظان آلمانی آن به دست وی و سایر نیروهای آمریکایی همرزمش در ذهن او نقش می‌بندد. او همچنین تصاویر محو آلودی از همسرش مشاهده می‌کند که به وی می‌گوید سولاندو و همچنین لادیس همچنان در جزیره می‌باشند و از وی می‌خواهد که به جستجو ادامه دهد

دانلود رایگان فیلم My Spy (2020)

 

یک مامور سرسخت سی‌آی‌ای که به صورت مخفیانه برای تحت نظر گرفتن خانواده‌ای فرستاده شده است، خودش را تحت کنترل دختر 9 ساله‌ی باهوش خانواده می‌یابد.

کارگردان: Peter Segal

ستارگان: Dave Bautista Chloe Coleman Parisa Fitz-Henley Kristen Schaal

 

            نسخه اصلی

 

            نسخه دوبله فارسی

دانلود رایگان فیلم The Courier (2019)

 

پیکی در لندن متوجه می شود که یکی از بسته هایی که او در حال انتقالش می باشد، بمب است.

کارگردان: Zackary Adler

ستارگان: Olga Kurylenko Gary Oldman Amit Shah Alicia Agneson

 

            نسخه اصلی

 

            نسخه دوبله فارسی

 

فیلم Extraction 2020 زیرنویس(جدیدترین فیلم گلشیفته))

 

خلاصه داستان فیلم Extraction 2020: داستان این فیلم درباره تایلر راک، یک مزدور بی‌باک بازار سیاه است. هنگامی که از او درخواست می شود از مهارت های خود برای نجات فرزند ربوده شده یک جنایتکار بین المللی استفاده کند، مرگبارترین ماموریت شغلی‌اش آغاز می‌شود.

         

    دانلود زیرنویس

 

آموزش دانلود در اندروید: در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه Download link و یا Save link را بزنید.

 

 

دانلود رایگان فیلم کمدی Guns Akimbo (2020)

 

فیلمی اکشن کمدی به کارگردانی جیسون لی هودن و با بازی دنیل ردکلیف است. یک جوان تلاش دارد تا دوست ربوده شده خود را از دست آدم ربایان نجات دهد…

 

کارگردان: Jason Lei Howdenستارگان: Daniel Radcliffe Samara Weaving Rhys Darby Ned Dennehy

 

         نسخه اصلی

         دوبله فارسی

آموزش دانلود در اندروید: در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه Download link و یا Save link را بزنید.

دانلود رایگان فیلم Mortal Kombat Legends: Scorpi

داستان این انیمیشن، از داستان نسخه‌های اصلی مجموعه مورتال کامبت پیروی می‌کند که در آن شخصیت‌های بازی وارد تورنمنت بزرگی می‌شوند که توسط کاراکتر شنگ سونگ (Shang Tsung) برگزار می‌شود.

 

کارگردان: Ethan Spauldingستارگان: Joel McHale Grey Griffin Jennifer Carpenter Kevin Michael Richardson

 

         نسخه اصلی

         دوبله فارسی

آموزش دانلود در اندروید: در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه Download link و یا Save link را بزنید.

دانلود رایگان فیلم The Rhythm Section (2020)

 

داستان فیلم در مورد «استفانی پاتریک» با بازی لایولی است، زنی معمولی که پس از کشته شدن اعضای خانواده‌اش در سانحه‌ی هوایی زندگی خود را در مسیر نابودی می‌بیند. او وقتی که متوجه می‌شود سقوط هواپیما اتفاقی نبوده، به دنیای تاریک و پیچیده‌ی انتقام از مسؤلین این حادثه وارد می‌شود.

 

کارگردان: Reed Moranoستارگان: Blake Lively Jude Law Sterling K. Brown Max Casella

         


آموزش دانلود در اندروید: در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه Download link و یا Save link را بزنید.

دانلود رایگان فیلم Terminator: Dark Fate (2019)

 

«سارا کانر» باید به همراه یک «سایبرگ/انسان» از یک دختر جوان در برابر ترمیناتوری که از آینده آمده محافظت کنند.

 

کارگردان: Tim Millerستارگان: Linda Hamilton Arnold Schwarzenegger Mackenzie Davis Natalia Reyes

 

          نسخه اصلی

 

          دوبله فارسی